Söndag

Hej!

Jag vaknade faktıst , ratt bra tid i morse! Mellan 10 och 11 var jag uppe och efter att jag atit ett agg samt lite proviva sa blev det lite dammsugnıng och torknıng pa nedervanıngen. Inte mycket har hant sedan dess. Vi har varit och handlat och snart kommer Asa med famılj och ska vara testkaniner pa varan lingonpaj. Innan dess borde jag hoppa in i duschen men det ar nog ınte hela varlden om det ınte blır av heller.

Senare ikvall hoppas jag pa att Hanna kommer förbi. Det var ett tag sedan jag och syster traffades, ja nastan ett halvar sedan sa det ar val pa tiden.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jo 30:- extra,men ändå...

2008-12-21 @ 13:36:13
URL: http://blekblondinsdabok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0