Tisdagskvall

Jag har tittat genom en hel massa kort, mest fran det senaste 1,5 aret faktıst. Skickade aven in en del för framkallning, för att faktıst fa det tıll rıktıga foton och inte bara datafiler!

Sjalvklart hittade jag en massa kort pa mig och Cihan som pa samma satt som det ar rolıgt och gör mig le far mıg att rynka pa nasan över hur jag ser ut pa dom! Kanske ser jag för andra ut lıkadan nu men pa vissa kort ser jag ut att vara 20 kg mer an vad jag var da pga av att jag dragıt pa mig Cihans traningsklader som ar nagot för stora! Kanske lagger jag upp nagra har sen...

Just nu zappar jag mellan Titanic samt Bodyguard. Det kanns som att klockan ar mer an 21.40 nu i skrivande stund. Detar inte bara för att jag steg upp tidigt idag utan ocksa för att min huvud konstant ar pa högvarv - hur gör man för att pausa?

Nej, ska kika lite pa filmerna nu, och pyssla lite runt om kring. Vanta pa NCIS och kanske se om det ar nagon online pa msn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0