Gunes

Jag har varit sjuk. Och det flesta veta att internet inte direkt finns hos min mor. Det har faktist inte hänt så mycket de senaste dagarna, mer än att jag ställt av min tankeverksamhet för att det helt enklet inte fanns någon som helst energi för just tankeverksamhet.

Jag kan fortfarande inte säga att jag är helt ok, huvudet  bultar, och min ork är totalt bortblåst. Jag skyller på Hasse som tog med sig detta från El Stockholmo. (Shit vad jag är kortfattad idag.)

Pratade med Cihan sådär 3 gånger igår, jag måste säga att jag älskar Halebop, just nu sitter han på en buss mot Alanya, och har sisådär 22 timmar kvar och jag är inte avundsjuk, nor för att jag lätt skulle kunna åka buss 24 timmar om det tog mig till honom. (Ja, jag saknar honom) Påtal om just det, jag hade en sjukt konstigt dröm inatt. Jag åkte till Trabzon men Cihan var i Alanya. Från Trabzpn skulle jag ensam CYKLA till Alanya (det tar som sagt sådaär 24 timmar med buss, upp och ner och runt och bakåt går vägen) Jag vet inte om det var tur eller tråkigt att jag vaknade just när jag skulle ge mig av?

Men ärligt, nu tänker jag gå ut. Solen skiner och katten är mysig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0