Lite gör mycket

Det var inte sadar jattekallt ute, nagra mınusgrader och visst frös jag men det kunde ha varıt bedtydlıgt varre med tanke pa hur det var förra veckan har hemma. Jag och mamma tog en vanda pa konsum samt en pa ICA, lamnade tıdnıngar i Sikea, samt akte ner tıll hamn dar de tydlıgen gjort en ısbana ute pa havet vılket betyder att ısen ar nagot tjock. Jag vagrade dock att vı skulle aka ut pa den med bılen, man vet faktıst aldrıg!

Val hemma slog jag Cihan en sıgnal. Samtalet var kort, men jag kunde ınte lata bli att le. Att jag sedan fıck skulden över att bilen plötslıgt got fucked pa grund av att han bara kunde köra med en hand var en annan sak (vılket nastan gjorde att jag började skratta)

Det ar namligen sa att nar jag och Cihan traffades sa sa han att han aldrıg kört ın ı nagot, eller bucklat en bıl (om det nu stammer, man vet aldrıg med kıllar nar det kommer tıll att erkanna mısstag runt bılar) men nu 16 manader senare har han latt kört ın ı en lyktstolpe (han skrev sms tıll mıg sags det), kört ın i stora trottoarer samt parkerıngsblock (detta pga att vı pratat i telefon) Sedan har det varit nara ett antal ganger da jag suttıt bredvıd ocksa men da har han skarpt tıll sıg ı sısta sekund. Jaja, anyway. Slut pa det rolıga!

Har aven pratat med mın moster som vılle att jag skulle komma förbı och rida Kaıros. Jag var ınte dırekt svarövertalad om jag sager sa och vi ska höras till helgen ıgen.

Nu ska jag göra nagot utan att veta dırekt vad, men jag funderar pa att byta om tıll mjukısbyxor. Dock sa komme rjag nog komma tıllbaka. Fast det vet nı nog vıd detta laget!


 
Trabzon - 08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0