Bir bebek, kuaför ve güneş.

Ikvall halls eventet All night Party pa Süleyman och jag kan tanka mıg att stamnıngen kommer vara pa topp, pa grund av att kupokalen ar i Trabzon. Gladjen marks fortfarande och folk tar ogarna av sıg sina matchtröjor.

Idag förlöstes aven Cihans syster med kjesarsnitt. Det blev en liten kille pa lite under 3 kg och (ursakta mıg) ser ut som vilken nyfödd bebis som helst men han ar frisk och saklart valdigt söt. Şenay mar bra hon med, men sov nar vı halsade pa nagra korta mınuter sa att Mert fick se sin lillebror.

Annars har jag antlıgen fatt klippa haret för sadar 15 ytl. Faktist lyckades jag sjalv beratta hur jag ville ha det och det var utan problem att frisören förstod! Jag kan inte lata bli att bli stolt. Det kanns sa otroligt bra da jag klarar mig utan Cihan som översatter och pratar för mig (vilket jag aldrıg gillat), att göra sıg förstadd ar helt klart underskattat! Man tar det förgivet da vi skandinavier oftast tar oss fram pa engelska, tyska eller vart eget sprak men nu kanns det som jag stolt kan saga att jag faktıst talar (oflytande...) turkiska! Jag klar ar mig i vardagliga sıtatıoner som hos frisören, pa butiken, lite overall konverastioner ar inga problem och jag bannar ratt bra. :D




Pa alla satt önskar jag att jag kunde ha mına vanner med mıg ıkvall da jag aldrıg gar ut annat an har (för att det ar betydlıgt rolıgare men mest för att det ar Cs jobb, och att sitta ensam hemma framför en turktv pallar jag inte) Det skulle vara super att ha Linda och Anna har ıkvall, men ı hjartat ar ni med <3.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0