Fin frukost

Jag ar glad att jag tog tummen ur och bakade bullar. varför? Jo för att det ar en utmarkt frukust nar alla ar borta, och jag ensam. Cihans syster skulle pa sjukhuset och da det ar omöjligt som turk att aka pa sjukhuset sjalv sa följde saklart bror och syster med henne. Okej, C skulle köra dom sa det kanske inte riktigt raknas men ni fattar!

Sa jag sitter har med mitt teglas (fylld med juice saklart da jag inte dricker te) och bullar. jag vet, jattenyttigt, jag vet jag kommer bli tjock (eller inte för att lagger sig i brösten sa det ser ut som jag har silikon) Har tittat lite pa webbtv, kommit pa att bobsen ar stora nog, och tja... mer bullar? Nej, det far vara nog nu. 

Snart slut, dock gjorde jag ju en valdigt liten sats men anda...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0