Jag och min cykel

Kvallen gar trögt. C stack jus ut för att en kompis ville ha programmet Cubase (man bygger sin egen musik) och med tanke pa att de flesta har röker som jag tuggar popcorn kande jag mig inte eggad att följa med. Dessutom höll jag hört i min tröja fran Zara, jag klarar inte röklukten i klader och den ar fan nytvattad typ. Jag vet, jattefanigt men  men. Han vet och förstar sa det ar egentlig inget problem.

Tuggar Benical och funderar pa mer melon. Men kanske det vore lurt med nagot matigt anda? Det ar trots allt en hel del ting i alla tabletter jag stoppar i mig för att slippa trycket i nasan. Snart tror jag dock att jag ska prova Zyrtek, kanske det rent av ar en allergi som gör att det tapper igen?

Lyckades duscha utan att skalla mig (wihoo) men det va sviningt kallt inne i badrummet. Min lösning? Jo jag lat vatten strila mot kakelvaggen som da blev varm och dar stod jag ett tag. Man far inte vara dum! 

Fick en present fran bröllopet igar, eller om det var en 'kvallen före fest' En liten cykel med en doftpase fyllt med lavendel. Jag ar lite löjlig och tar garna emot sadant har... Förra svangen jag var har nere lamnades en röd pase men henna, en lite lapp som önskade mig lycka till i livet samt tva 'zillis' kvar at mig. Skitkul ju! Det ar ju som ett vykort. Iaf sitter jag har med min cykel, som förövrigt ar för liten för en barbie docka, kanske 5 cm hög. Luktar pa lavendel och undrar om det har en lugnande effekt pa mig?

Hursomhelst, det skulle inte ta saaa lang tid att ordna med Cubase sa jag far val lita pa det. Efterat hade vi tankt hitta pa nagot men vad ar annu osakert. We'll see :) Vad gör ni ikvall?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0