Let's bake!

Min deg ar pa jasning. Svarmor har atit upp halva fyllningen (smör, florsocker plus vaniljsocker) i bröd och det verkar ga bra det har. Nu ater jag (kan ni gissa?) makaroner.Jag tror jag kan leva pa makaroner. :)

Mert ar nagot nyfiken och undrar hela tiden nar kakorna som han kallar det, ar klara och var dom ar. Tyvarr kan jag inte förklara det sa han förstar sa det blir mycket 'senare' och 'vanta' men snart sa! Nu vantar jag bara pa att fa lite plats i köket sa ska det bli bullar av degen!

Kommentarer
Postat av: Sofiya

Mm va gott med bullar :D



Ja det är verkligen så och man blir ju fan aldrig nöjd med situationen. :/

2010-10-06 @ 20:53:59
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0