Morn

Good morning! nagon som har ett sakerhetsbalte till övers? Jar ar sa trött att jag snart ramlar av stolen (och ner i sangen igen)

Vadret ar gratt, lite kallt ar det och faktist ratt stilla nere pa gatan. Ja fick faktist tanka efter ett tag vilken dag det var. Normalt ar det bara sahar tyst pa söndagar faktist. Skönt, all information om vilka som dött och extrapriser och event ar inte allitd lika valkomna sadar nar jag vill sova...

Jag ar faktist nöjd med haret med! Vanligtvis anvander jag Garnier Nutrisse nr 10 men jag fann inte den har sa jag körde p ett annat marke (L'Oreal Paris Exellence n 9) Det blev inte ljusare men jag tror inte det ar möjligt faktist. NUu ser det ratt naturligt uti utvaxten ar borta (skandinavisk ratta) och det ar faktist ratt fint. Tonen ar ltie varmare men fortfarande lika ljus. Saklat fargade jag över det solen blekt men vissa slingor ar lite ljusare an andra sa... Gonca, Cihans aldsta syster tyckte först jag var galen dar jag stod med tandborste och harfarg i högsta hugg men blev förvanad och menade att det hade blivit lika bra hos en frisör. :)

Vad gör ni idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0