Onsdag

Efter nastan 12 timmars sömn bordejag vara utvilad, tycker ni inte? Iaf ar jag det nu, men vi far val se hur det blir mot kvallningen. Det slar sallan fel att jag börjar gaspa vid 10snaret. Det ar konstigt bara, att jag sover sa mycket har. Somnar jag efter elva pa kvallen har jag oftas svart att sova och vaknar tidigt men har... oh no. jag sover för mycket tror jag.

Vadret... tja det ar ganska gratt. Inte sa varmt men inte heller kallt. Mittemellan, men pa kvallen lar det bli kallare, iaf inomhus. Det ar som att kylan slar in.

Igar sag vi film (After life, inget att rekommendera) och at kakor. ı ren frustation över filmen praktist lag jag över Cihan ochhan satte pa en ny sekunden den var slut men jag orkade inte med en andra och la mig för att sova. Vi far se vad denna dag har att bjuda pa, sakerligen nya frustationer och sma aventyr. Annars kan man ju alltid hoppas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0