Sju?

Sjunde? Som i sju? 7? Yedi? Seven? 

Jag ligger efter, och sa mycket efter ocksa! Okej, i förra inlagget var jag ganska saker pa datum och sa men hallaaaaa, sjunde? Det var ju igar som jag att utanför inrikes flygplatsen, efter att ha sagt 200 ganger till taxichauffören att jag skulle till ARRİVALS och inte, not depature. Kalvskalle till taxicahufför förresten, vet ni vad mer han sa nar det kom till betalning? '5lira or 5 dollar' In my ass! 5 dollar ar snabbt omraknad vad, typ 7,5 lira, okej smapengar men ratt ska vara ratt! Idıoter... naja, det var som igar jag satt utanför inrikes i Antalya och vantade pa Cihan. Men kalendern sager nej. Konstigt... Jag har varit har i 6 veckor nu valdigt snabbt raknat, alltsa dubbelt sa lange som planerat. Hihih. Det ar inte första gangen men det var ju egentlig inte tankt da. 

Som den gangen jag bara skulle ner 2 veckor men stannade 2,5 manad? (Okej, jag akte ner utan biljett och vem vill köpa hembiljett andra dagen. Beeeeep) Eller den andra gangen da jag bara skulle stanna tva veckor men blev 4 (Beep, ıngen hembiljett da heller.) Huff da.

Jag fragade C om han var less pa mig igar men han svarade inte utan knep tag i nasan som förövrigt ar bla igen. Eller typ blaröd tja ni fattar. Jag fragade igen, men han svarar bara inte. Hmm. Killar alltsa. 

Nu ska ni fa höra nagot dumt - ıdag akte vi tillsammans till Migros, jag handlade C drog pa jobb och lamnade husnycklarna till mig. Det var tankt att han skulle komma tidigt da det bara var ett kalas men sa blev hah inringd pa ett bröllop och ni alla vet hur lange turkar kan dansa pa ett bröllop. Sa vad gör jag? Jo jag sitter med fönstret öppet för att kasta ut nyckeln nar han kommer sa inte hela huset vaknar. Vill ni veta nagot mer sjukt? Jag fryser mindre med fönstret öppet an nar det ar stangt?

Ms. Sikstroem, you just went from normal to not. Please clean up your desk and leave. (Vill ni veta nagot mer? Tydligen har jag fortfarande jobbet kvar. Tur?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0