The best side

Det ar ingen fraga om saken. Det ar alltid bast, att sova pa vansta sidan i sangen. Om det ar narmast dörren eller fönstret eller whatever, det ar den basta sidan. Det finns bara ett problem, jag ar inte ensam om att tycka det. Det tycker aven min pojkvan och det ar inte alltid ag sover pa favoritsidan men igar sa...

Da jag la mig före honom, mest för att jag frös knep jag vanstersida, efter att ha snurrat runt pa höger ett bra tag. Egentlig ar det ratt sjukt att man kanner skillna da madrassen vi sover pa (pa golvet) ar minst lika sliten och obekvan pa vanster sida som pa höger men anda... med andra ord sa föll jag naturligtvis tillbaka i sangen efter förra inlagget och sov lite till ;)

Laste att det varit ordentligt med storm i Alanya i natt, men har har det varit lugnt. Som jag sa tidigare sa har gatan nedanför varit nastan ovanligt lugn hela morgonen och natten. Inget 'lütfen dikkat' i högtalarna, inga som skriker nere pa gatan... nastan sa att man undrar om nagot ar fel.

Förövrigt har C studio tid nu. Med andra ord hade han tankt ordna lite med sin musik och Cubase. Synd bara att jag knep datan nar han gick pa toa...

Kommentarer
Postat av: Laura

Hmmm, jag har aldrig funderat på det tidigare, men nu då jag tänker efter så brukar jag också alltid sova på vänster sida! :) Även nu. :)



Priset som du betalade för håret syntes inte i din kommentar, det stod bara ! lira! :P Vad gjorde du åt håret?



Äsch, övergav du blogg.se nu. Jag får väl lägga till din nya adress i min blogglista nu, men annars så gillar jag inte riktigt wordpress.. Jag måste alltid skriva in mitt namn, e-mail och bloggadress i kommentarfältet på nytt varje gång som jag kommenterar och det är jag lite för lat för. :)



Kram!

2010-10-08 @ 21:33:17
URL: http://papatya.blogg.se/
Postat av: Laura

Jaha, NU läste jag vad du hade gjort åt ditt hår. :) Så strunta i att svara på den frågan. :)

2010-10-08 @ 21:34:24
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0