Tisdag

Jag tror jag tar paus fran min kropp. Huvudet spranger, kanns som magen attackeras av knivblad och whatever I do, ar det iskallt. C menande idag att jag kanske skulle ga till doktorn. Men jag vet inte. Jag ar inte turk sa jag borde ju kunna överleva en svang av detta vad et an ar. 

Vi har varit en svang till Forum, löst in min gamla biljett och strosat runt. Jag sag ett par skor som jag helt av allt bara ville krama och ta med hem, men jag har verkligen inte rad. Nej, mat kanske? Eller inte? Jag ar inte direkt hungrig sa far jag vantar jag. Dock skulle jag nog kunna ata lite glass...

Kommentarer
Postat av: Fanny

klart du ska gå till doktorn emma. få en spruta i rumpan. man lär ju ta seden dit man kommer och knata till farbror doktorn vid minsta lilla. :D



haha ja, det kan man aldrig veta om vi gjorde. ;)

2010-10-05 @ 18:48:25
URL: http://fmattsson.blogg.se/
Postat av: Laura

Aj, vad är det för fel på dig? :( Krya på dig nu så ni får njuta av varandras sällskap innan du åker! När blir det förresten?



Hoppas att du får se Istanbul en dag också! Helst en dag då jag är där, haha! ;)



Kram!

2010-10-05 @ 19:29:50
URL: http://papatya.blogg.se/
Postat av: Sand mellan tårna

Hm? Vad kan du åkt på. Tänkte först en rejäl förkylning som ju ofta ger huvudvärk och senare feber men magont passas inte in där. Ta en alvedon och gå och lägg dig. Åker du till sjukhuset får du väl multisprutan eller 17 recept på antibiotika varar 16 av dom bara är waste of money...;)

Krya på dig!

2010-10-05 @ 19:56:04
URL: http://sandmellantarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0