Torsdag

Nar jag var sadar 7, 8, 9 ar alskade jag tordagar. Det var veckan basta dag. Varför? Jo, för da hadejag min halvtimme ridlektion i Sikea.



Det var tider, det. Tider som för mig till Henne. Nar jag ar tom och trött ar det hon som dyker upp inom mig.


Det dummaste jaf gör ar egentlig att göra det jag gör nu. Men jag lar mig aldrig.


Har ar det nagra dagar sedan vi varit hos ATG och tagit ett beslut. Eller jag tagit ett beslut. Jag hatar ATG, för hastarna ogillar det. Men pa ett satt ra det bra dar. För alla förstar. INgent ycker du ar dum om du grater. Ingen tycker du ar löjlig om du skakar. Dom vet, allihopa.



Det har var min bebis. jag tog ut 'vard av sjuka barn' fran skolan för att dra till veterinaren med henne. Sant sa Sant. Det roligaste var val att alla larare godkande det :)






Kommentarer
Postat av: Sand mellan tårna

Jag är ingen hästmänniska men så fin hon är (var). Förra året hade Alex ridning på schemat. Dom har egna hästar på skolan. Detta året vet jag inte om dom rider nåt. Måste fråga honom.

2010-10-08 @ 07:37:00
URL: http://sandmellantarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0