962

Plitar ner det 962a inlägget från mobilen. Det ses fotboll, turkisk musik kommer från högtalarna, lukten av té är stark. Ja, kvällen blir nog inte så hektisk. Vi har ätit bön och ärtsoppa som var så god att jag flög av stolen och åt en extra portion. Jag planerar och tänker, fantiserar och hoppas. (Vid eftertanke är det yusuf güneys nya skiva som spelas i bakgrunden.) Och jag inser, hur kär jag är. Trots stormar och regnoväder, snackiga grannar och två skilda kulturer. Vad gör nì en fredagskväll som denna? Hur är vädret?

Kommentarer
Postat av: Carina Oscarsson

Sitter å slöar framför tvn & snart börjar Idol kan bli lita glass till :) Ute regnar det & är kallt./Kram

2010-09-24 @ 19:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0