Barnvakt

Barn i all ara, men jag tror inte jag ar redo. Jag och Cihan passar hans fyra manaders gamla systerson och vad ska jag saga? Unfgen blir lıksom aldrıg nöjd. Blöjan ar ren, han ar matad men förmodligen uttrakad. Allt gar helt greit narman skakar honom, gar runt med honom men att ligga ner gar icke.

Jag har gett upp. Tror jag haller mig fran barn ett tag till. Om det inte ar Flipp da. Flipp raknas inte.

Stressen da? Mja, den finns dar kontrollerad och tanken pa att leva NU och inte om nagra dagar vinner. Men jag ar aningens rastlös. Ater inte sa mycket (en kakbit och en glass igar) samt lite soppa idag. Har hellre huvudvark an att ha energi nog för att tanka. Dumt, kanske det... Men et far ga sa nu. Jag har tid att ata, senare.


Kommentarer
Postat av: Laura

Haha, ja, jag har på känn att Ahmets mamma och jag inte heller har riktigt samma smak då det kommer till kläder.. :) Så länge jag får använda hurdana kläder jag vill så är det inte ett problem!



Äntligen bilder från Kemer förresten - tack! Det ser jättefint ut! Det gick inte att kommentera på det inlägget så jag gör det här istället!



kram!

2010-09-14 @ 22:22:15
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0