Besvikelse

Ibland bara söljer den över en. och imorse var en sadan gang, eller i morse och i morse... nar jag egentlig steg upp lite efter mitt pa dagen. Jag gjorde det enklaste och stangde av, faktist. Kande ınte att det fanns nagon anledning för en diskussion. 

Man tror att nagon har ens rygg men det verkar inte vara sa. Naja, detta gav mig val bara lite mer olja i skinnet och till nasta gang rinner det val lattare av mig.

Det blaser som tusan, dörrar har slamrat och fönstret till och med ristat! Nu regnar det och det betyder att vi har ett typiskt vader för just svarta havet. Cihans aldsta syster, hon som ar gravid och har varit har ett tag da hon matt ganska daligt och knappt atiti, har sin man pa besök. En trevlig prick som pratar lite engelska och garna tar tillfallet i akt att öva pa just det nar han traffar mig. Han ar förövrigt helt lyrisk över att han skall bli pappa, vilket jag förstar.

Nej, jag vet inte riktigt vad som sker idag. Det pratas om att baren ska vara stangd i helgen pa grund av förra helgens handelser men inget ar sakert annu, vi far helt enkelt vanta och se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0