Can only tell you what it feels like

Fredag, och jag sov pa tok för lange för att kunna funktionera normalt. Egentlig vaknade jag i normal tid men da Cihan sov som en sten sa la ja mig bredvid honom igen och sov, fyra timmar mer... Visserligen vaknade jag upp sakert tio ganger under de fyra timmarna men anda sa blev det lite mer an jag tankt mig...

Idag töms lagenheten för ett par dagar, det ska bli ratt skönt faktist da det har varit prakitst tagit fullt har i tva veckor nu. Men, mycket kan fortfarande ske sa vi far se...

Rihanna och Eminem star pa repeat, utan att jag egentlig vet varför. C hade en remix dar man praktist tagit klippt bort Eminem, vilket ar ren dumhet aven om jag förstar det, da det ar svart att remixa hans rap till house. Dock sa laddade jag ner orginalet och menade att viss musik inte borde remixas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0