Çorba

Aah, jag har lyckast ata lite soppa, prata med Senay om ditt och dattoch pa sa vis kanne rjag mig mindre... tom. Om det var soppan eller pratstunden vet jag inte men jag mar om sa bara lite, lite battre. 

Egentlig ar det bara en sak som galler nar jag nu atervander till Norge. Och det, kara vanner att att jobba sa mycket som jag bara kan och far. Förhoppnıngsvis ska tiden da ga lite fortare och snart ar vi tillsammans igen, kanske pa ett helt annat stalle an normalt. Fytusan, bara atnkekn pa det gör mig vimmelkantig!

Jag funderar pa att duscha, i vartfall tvatta haret och kanske byta klader. Förhoppningsvis behöve jag inte ga pa toa (ursakta för detta men jag tycker inte inte inte om halet i golvet aven om det ar sa rent det inte gar fa mer skinande porslin) tills ikvall da vi ska pa suleyman. 

Time to fresh up.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0