Dondurma bitti

Jag har allsta haft i mig resten av glassen. Tycker jag var varrd det bara för att liksom. Jag har aven hunnit ha chokladglass pa mitt vita singlet, vilket gjorde att jag fick halvt panik, vrakte en halv flaska (okej, ınte en halv men ni fattar) över magen da jag ınte orkade ta av mig singleten och nu... ar flacken borta och glassen slut.

Dessutom tycker jag Ciihan kan komma hem fran jobbet ASAP för jag har trakigt och alla har gatt och lagt sig. Jag ar med andra ord pa topp nu. Glassen ar dock fortfarand slut... Okej, jag skulle kunna smyga ner till marketen och köpa mer men da vacker jag förmodligen nagon. Och hur smart ar det?



Bitti!-------------------------->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0