Dumma internet

Vi har i nagra veckor hackat oss in pa ett öppet internet men nu, ar vi faktist lagliga. Mitt emot finns ett internat för tjejer som laser till sjuksköterka/lakare ch för 10 ytl i manaden far Cihan anvanda sig av deras internet. Jattebra, billigt, enkelt! Om det kunde funka... Det gar sa trögt att ingenting fungerar och det om nagot gör mig galen. Inte ens google vill komma upp utan allt blir 'hata' alltsa fel. Med andra ord ar ja tillbaka pa det öppna internetet, jag orkar inte sitta och vanta pa att kanske komma dit jag vill, nar jag jag val vill det! Sa har sitter jag, med datorn travad pa e dunge böcker, i en konstig vinkel, men sa funkar det!

Tja, jag har lekt med bebis hela dagen. han börjar digga mitt ljusa har och konstiga sprak men jag ar saker pa att han förstar! Iaf lite :) Vi har idag sjungit och hans mamma och mostr har ıntressant lyssnat och skrattat. Men hej, the baby loves me!


Igar kom C hem med dessa, jag vet inte hur smart det ar att ata det 3 pa natten men det gjorde vi. Lite ont i magen efterat ja, aven om vi bara at en halv och det tillsammans! Det fina med turkiska sötsaker ar att lite racker. Man behöver liksom ınte trycka i sig hela kvallen (natten)...


Kommentarer
Postat av: Sand mellan tårna

Sånt är så tröttsamt. Snacka om att man är internetberoende.

Jag kan inte komma in på dina två inlägg före detta. Morgoninlägget och "besvikelse" Får bara felmeddelande.

Sicken liten gosegris du haft nöjet att vara med idag.

Huva för sötsakerna här. Sött så tungan kryllar sig ;-)

2010-09-30 @ 20:11:12
URL: http://sandmellantarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0