En helvetes natt

Klockan 4 inatt gav jag upp. Da hade kramperna i ryggen och magen vart dar lange nog. Nar jag en halvtimme senare satt mig nerpa badrumsgolvet och försökte grata efter att ha försökt spy lagade Cihan till en ostsmakande, salt ayran och först da tömdes magen pa en massa skit.

Detta hander lite da och da, oftast pa grund av att jag inte atit som jag ska, eller stress och oftast bada tva kombinerat. Jag far helt enkelt skylla mig sjalv... Men fyfan sager jag bara. Att kasta upp magsyra ar fan inte trevligt, speciellt nar det halvt klipper av luftgangarna.

Dt ar nu soundcheck pa Süleyman med Yusuf Güney. Cihan har akt dit och kommer snart tillbaka, sedan aker vi dit tillsammans ıkvall. Jag funderar allvarligt pa att be om en bild, bara för att? Eller ar det töntigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0