Ett riktigt morgon inlagg!

GODMORGON! Ar ni i chock? Det ar jag, för nomalt snusar jag som bast den har tiden, iaf na jag ar har da detta ar normal morgon i Norge... Inte tro jag kommer stiga upp bara, nej förmodligen somnar jag snart om igen.

Upptackten den har morgonen var mindre tevlig dock - inget vatten. Ibland stanger dom av vattnet har, utan att jag egentlig vet varför. Ratt dumt, men det finns ınte sa mycket att göra at det. Normalt sker det pa söndagar mellan ca 15 - 18 men nu har det varit av sedan sent igar kvall. I guess Turkey is Turkey...

Fick en aningens kaftsmall nu pa morgonen ocksa. Under vara korta timmar  i Alanya för ca en manad sedan traffade vi pa en gammal bekant och hans nya flickvan. Hon la till mig pa facebook och vi pratade lite för nagon vecka sedan. Nu hade det kommit ett mejl fran honom som sa att jag ınte behövde fraga sa mycket. Eeeh? Vad hade jag fragat? Hur mar du? Hur gar det? Aker du till alanya eller trabzon til vintern? Nej, men da kanske ınte hon skulla fragat samma saker?

Paranoida idiot sager jag bara. Blockerade bada och bad en ironisk ursakt for trying to be nice. Men jag vet inte, om man vidare sander den lilla konversationen vi hade till sin pojkvan, ja da sager val det nagot om tjejen med...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0