Finaste farmor

Som liten spenderade jag otroligt mycket tid hos min farmor. Varenda helg fram till att jag var 19, bortsett fran en helg dar och en har sa var jag dar bade lördag och söndag. Hon var tuff, stark och en sadan man sag upp till och respekterade pga hennes rattvisa asikter och otroligt stora hjarta.

2007, i slutet pa sommaren föll hon och bröt larbenshalsen och sedan dess har det bara, till mın och alla andras stora sorg blivit sakta men sakert varre. Igar nadde orden mig att hon nu ar varre an nagonsin och det gör mig ont.

Min finaste farmor förtjanar att fa ha det bra, att slippa ha ont, och kunna leva. Hon har fatt uppleva sitt barnbarns barn, och det ar jag sa otroligt glad för. Finaste farmor, du förtjanar ınte det har efter det goda liv du levt. Jag alskar dig av hela mitt hjarta.


Farmor med Filippa i famnen, pappa och min syster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0