Fruitmania

Jag vet inte hur mycket frukt jag atit pa senaste - men det finns bara bra saker med det! Förutom glass har jag inte annat sött an just frukt pa lange. Ja, nagra bitar baklava men ingen choklad, inget gummigotteri ınget sdant dar.

Dock ater jag nastan skamligt mycket frukt. Det finns bokstavligen inga ord och jag haller igen för att inte averka 17 tallrika pa en kvall. Haha. Vilket problem! Jag menar dock att alla vitaminer och mineraler jag kan fa i mig och darmed drapa bacillerna ar bra. Sa jag ater, dock kontrollerat. ;)

Ett plus, btw. Ni vet den dar  'valken' man far i ryggslutet? Som garna valler över nar man bar jeans? Its almost gone, efter nagra dagar utan socker ;)


Kommentarer
Postat av: Laura

Nej, jag kan inte heller dansa, men jag gillar att göra det ändå. :) Men inte idag, inte framför Ahmets alla släktingar... :P

2010-09-19 @ 00:59:32
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0