Godmorgon?

Erhm... Aningen sent för den repliken men faktum ar tt jag lefat i sangen tills typ för 10 minuter sedan. svaret ar enkelt, egentlig. İnte för att jag var trött, inte för att jag sovit sent utan darför att Cihan lag i sangen, darför att han höll runt mig och jag vagrar missa en sekund av det nu nar det ar sa lite tid kvar. Blödigt? Ja. Mjukt och vekt? Sakert.  Tonarsaktigt och löjligt? I do not care.

solen skiner idag, det ar ratt sönt ute och min enda önskan för dagen ar en McFlurry med vinbar. Det ar sa jakla gott! Senaste agarna har jag bara atit just glass för att inget annat gar ner, jag bara klarar det inte. Sa C köper talmadigt glass, i alla olika former och sa ar det. Tanker försöka mig pa lite sopppa nu till frukost tankte jag da bröd och agg kanns... kvalmt.

Nej, lite soppa tror jag. Det ar en sorts mercimek corba och en av dem jag gillar bast, sa jag hoppas att det finns lite kvar. Vad gör ni idag?  :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0