Günaydin!

Faktist var jag vaken för ganska exakt 2 timmar sedan, kollade fb o bloggen och insåg att jag "bara" sovit 6 timmar, så helt enkelt somnade jag igen. Den senaste månaden innan jag kom kan jag räkna antalet nätter med god sömn på en hand, så om jag kan sova nu gör jag det! Molnen ligger mörka över kemer idag, men enligt storm.no ska vädret vara klart efter 12. Cihan sover, surprise! Och faktist funderar jag på att krypa under armen hans och sova lite till jag med... Trots min strama hud, som kanske skulle må bra av en molnig dag, har jag sovit som en stock, som vanligt somnade jag till Cihans musikletande men vaknade upp lagom till godnatt pussen och la mig till rätta, för att på 2 sek somna igen. Tecken på trygghet antar jag, eller trötthet kanske?

Kommentarer
Postat av: Laura

Jo, jag åker på onsdag! Vi funderar faktiskt också på att åka någonstans söderut efter bayram! Ahmets kusin är på väg till Kemer och det verkar finnas massor med billiga hotell där, men jag är lite tveksam. Är inte Kemer liksom ryssarnas paradis i Turkiet? :) Hur är det, du som känner till stället bättre än mig? Hur länge till ska ni vara där?



ha det bäst gumman! Kram!

2010-09-03 @ 19:33:16
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0