Hahahahaa.






Kommentarer
Postat av: Laura

Nja, våra kriterier var ett hotell med all inclusiver och 0 m till stranden.. :P Helst så lite ryssar som möjligt. :P Efter att du skrev om Minta apart (tidigare) så kollade jag faktiskt in hotellet och det såg mysigt ut, men denna gång ville vi inte ha apart utan allting serverat på silverfat. :P



Nu blir det nog ingen mer semester för vår del i år i alla fall. Om inte Ahmet hittar ett jobb så åker jag nog om 1-2 veckor..



Hur länge till ska du stanna förresten? Har ni bestämt något ännu? Jag tippar på att ni inte har det, för jag har inte sett några ångestfyllda inlägg på din blogg på ett tag? :)



kram!

2010-09-27 @ 21:26:37
URL: http://papatya.blogg.se/
Postat av: Laura

Hmmm, kanske det inte är meningen att du ska åka? :)



Jag brukar alltid boka via supersaver.fi, inga problem med bokning eller betalning what so ever och ibland brukar det till och med vara billigare att boka via dem än direkt från air baltic. Tror de har en svensk sida också så du kan ju alltid testa via dem? Om du VILL åka, vill säga. :)

2010-09-27 @ 22:01:30
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0