Iyi geceler!

Tja, jag och C är ensamma i baren. Jag tror inte kvällen blir så sen här just idag. Vi kikar på produce - videos, eller han gör det och jag stöttar upp när engelskan blir knepig, vi bygger lite musik i cubase 5, och mer än så är det inte. Egentlig är det skönt, för det lär bli senare och mer busy än idag, insallah. Men, the thing is - jag är dödstrött nu. Jag som sovit halva dagen idag kan knappt hålla ögonen öppna. Det är ju egentlig sjukt, jag sover nästan dubbelt så mycket här som i norge. Jag fattar det bara inte. Är det han som smittar? Eller den trafikluktande luften? Eller kanske jag behöver det... Imorgon väntas det bli hela 28 grader varmt här, molnigt men inget regn. Annars känns det som om sommaren är förbi tyvärr. Senast igår fick jag nyheten att regnet fullkomligt öser ner i norge. Nice? Inte så faktist. Jag skulle inte tacka nej till 2 månader till med sommar. Nu låter det som om vi ska dra, jag hoppas på film ikväll och varför inte glass? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0