Jag bara maste...

För det stammer sa skrammande bra;

''Vattenmannen är ofta ganska kluvna när det kommer till kärleksrelationer. Dels har de ett starkt behov av närhet samtidigt som de har en djupt rotad rädsla för att binda sig och också ett visst behov av att vara ensam. De kan därför vara tämligen svala i en relation till dess att de verkligen går in i en djupare relation där de kan kombinera sin självständighet med ett engagemang i någon annan, då är det oftast mycket trogna och pålitliga. .''

Kommentarer
Postat av: Laura

Jag är också vattuman, men jag brukar känna igen mig mer i beskrivningen på tvillingarnas stjärntecken. :) För övrigt så tror jag inte så mycket på astrologi och sånt och veckohoroskop avfärdar jag som trams, då skulle ju liknande saker hända alla som är födda i samma stjärntecken.. Dessutom så brukar de vara så flummigt skrivna att vilket som helst av horoskopen passar in på vem som helst med lite fantasi.. :P



Japp, även om jag också gillar att promenera så är sträckan Paris-Palestina nog lite väl lång för mig. :) Hoppas att allting går bra för henne bara, det är ju inte så vidare säkert att promenera längs med motorvägarna i Turkiet och Mellanöstern som ensam kvinna.... :S

2010-09-29 @ 01:15:54
URL: http://papatya.blogg.se/
Postat av: Laura

Ahmet frågade henne om hon har någon blogg som vi kan följa hennes resa via, men då gav hon sin mailadress istället! Så vi får väl skriva till henne och fråga hur det gick! :)

2010-09-29 @ 01:50:08
URL: http://papatya.blogg.se/
Postat av: Laura

Absolut! :)

2010-09-29 @ 02:15:57
URL: http://papatya.blogg.se/
Postat av: Sand mellan tårna

Är det du som är vattuman?

Sv: Ja vår vardag via bloggen kan väl inte misstolkas tycker man men ändå får jag mail där folk inte rätt ut säger att vi ligger på stranden med paraplydrink hela dagarna men man kan läsa mellan raderna att dom tror det;) Dom skriver ofta att dom är sååå avundsjuka. Det dom är avundsjuka på möjligen är vädret...inte våra överfulla tvättkorgar och dammråttor;)

2010-09-29 @ 06:12:17
URL: http://sandmellantarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0