Late night blog

Ergün sjunger sina sista minuter, Cihan har en programdel kvar. Det ar proppfullt och lat mig beratta att det ar omöjligt att ga pa toa utan att sta i kö, om man ar tjej! Varför ar det aldrıg kö in the mens room? Kan det bero pa att mannen inte byter om/sminkar sig/tar extra lang tid pa sig bara darför att det ar kö just inne pa toaletten? Inte vet jag, men man börjar ju undra.

Med all ratt börjar det klia i ögonen. Klockan ar snart 3, fast jag börjar val anpassa mig jag ocksa. Förmodligen kommer jag vara pigg och glad nar vi kommer hem, vid 5 eller sa. Som vanligt har det varit lite uppstandelse har. Inget brak denna gangen, utan snarare en drama queen som glömt resevera bord (ett maste har) men vagrade erkanna sitt misstag och hade sitt sallskap vantandes utanför, minst sagt missnöjda. Men vad gör man? Om hela stallet ar fullt och det inte finns en reservation? Det finns helt enkelt inte mycket att göra. Mitt i allt klagade hon aven pa att hon mastat vanta ett tag nar hon hade bestallt mat ıgar för att vara exakt. Eeeh? Jaha?

Nog om dramaqueens och klagomal. Vad har ni gjort i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0