Late night blog



Cihan pumpar ut det sista av energi sm finns kvar av den ganska lilla skaran som kom inatt. Att det var lite folk marks pa toaletterna - de ar funktıonella och ratt sa rena, men faktum ar att det ar redan ıdag fullbokad för ımorgon och de flesta kom hem fran deras byar efter att ha firat bayram ıdag, sa morgondagen lar bli mer busy. Plus ett bröllop, plus plus plus.

Alla har har nog halsat mıg valkommen, Süleyman hımself kysste mig pa kinden och önskade mig en trevlig bayram (tack tack) och sedan at jag sakert 1 kg frukt, sjalv. Om arligheten ska fram har jag ınget alls stop för sadant dar och ater tills det tar slut. Jag har, trots utbudet druckit vatten och alla skrattar at mig. Och Cihan, han ar trött och vill hem. Menar att det ar dags att sova nu, haha. Sa kan det ga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0