Normal değil (Inte normalt)

Faktist, har dagen varit helt ok. Traffade Tuğba och Özge pa Süleyman och knaprade lite kexs (som rumlar i magen som fan) och Özge kramade om mig flera ganger med tanke pa lördagens handelser.Jag har kant att det har pratats sa latt om just lördagen och nastan blivit arg nar dom skojat om det som hande, men idag kunde faktist jag ocksa göra det. Da det ar chef fritt samlades nastan alla ınne pa kontoret, vi snackade om det som hant och sa kommer en bartendern, vars engelska ar sa dalig att den ar bra med en kommentear som ar gammal men funkar.

'Emmaaaaaa.... you afraaaay? Ben veryy verry afraaaayyy. Poff Poff.'

Jag kunde ınte annat an att skratta, vad ska ma annars göra? Senast jag var har blev det en liten visit tll polisen pa gund av en full snubbe som tyckte det var kul att sla folk med stolar och hur jakla kul ar det att sitta hos polisen klockan 5 pa morgonen? Det var just da som bartendern upprepade just dessa ord. Jag kunde inte annat an att skratta, han gjorde ju precis ratt! 

Att tillagga var ju att nar just denna killen blev förhörd av polisen den natten sa laste han tidningen samtidigt, fotograferade och jonglerade med en vatten flaska. Let's face it, LAZ ar inte normala.



Jag och Özge i maj






Kommentarer
Postat av: Sand mellan tårna

Verkar gå vilt till hos dig ;-)

Har ju inte följt din blogg så läge så jag är lite nyfiken. Hoppas det är ok med frågor. Jobbar din kille i Trabzon? Med vad? Hur träffades ni? SOm du ser...nyfiken ;-)

2010-09-28 @ 20:16:07
URL: http://sandmellantarna.com
Postat av: Sofiya

Haha ja man kan ju undra. Sjuka människor!

2010-09-28 @ 20:24:02
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0