Nu kör vi!

Restaurangen fylls säkert upp och är snart full, clowner och dansare har gjort sitt på bröllopet och sünnet firandet och just nu dansar bruden till 'i love soca' sant, hur nördigt det än låter. Jag har ätit som, jag vet inte vad. Först sigara börek, knäckäpple, sedan var det mat kvar från bröllopet, ingen fråga utan 2 tallrikar ställdes bestämt framför mig och Cihan. Jag är så mätt att jag spricker. Jag är så full av mat att det räcker minst 3 dagar. Har även tjattrat lite med Süleyman som verkade tycka mina enkla ordval var aningens underhållande. Tja, spännande spännande. Dock börjar det bli kallt. Sommaren är över och i och med att stora delar av baren har öppet tak är det jacka som gäller. Kanske är det, 20 grader ute. Vad gör ni ikväll?

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Men d e ju hemskt,varför gör man så mot sig själv?



ha ha d e jacka som gäller när d e 20 grader ute?

I sverige kallas d SOMMAR bär d e 20 grader. haha

2010-09-26 @ 00:36:38
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Camilla

Aer du kvar i Turkiet aen? =) Hoppas du har det bra och njuter av tiden ni har tillsammans.

Haer börjar ocksa bli kallare om kvaellarna nu. Jag huttrar naer det kryper under 22 grader, helt otroligt, det hade man inte gjort i sverige =). Snacka om att ha vant sig till det varma klimatet!

2010-09-26 @ 10:51:06
URL: http://www.metrobloggen.se/cjb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0