Persembe

Jag har nyduschat (wow, att jag tog mig i duschen idag anda) nu ater resten av familjen tarta, men jag klarar det inte. Magen svider och i munnen smakar blod. :s

Inte tro nu att jag gillar att ga runt skiig, men jag kommer inte rikigt helt överens med den lilla boxen som gör vattnet varmt. Antingen sa ar det brannhett, jag skallas och typ dör eller sa blir det iskallt och jag skakar tander. Jag ogillar den dnar boxen med andra ord! 

Dock tror jag, att jag ska ga och vara lite social. De sneaste dagarna har en ung tjej varit hos oss pa kvallarna och hon ar aven har ikvall. Om hon ar en slakting eller inte vet jag inte, men första idag pratade vi, lite. jag har varit lite skeptisk, da det snackas en del mellan grannarna att jag ar har, bor har, med mera och har darför hallit mig undan. men jag tror Merve, som hon heter ar okej. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0