Rastlös

Regnet viner dar ute tillsammans med vinden. Jag brakar med internet (för jag vet inte vad annat jag ska göra) och nu efter en timme (!) kommer jag in pa bloggen. Det finns nog en anledning. Jag ar sa ackligt rastlös av tankar och dom maste ut, ut ut. Men det ar sa mycket enklare nar mina ögon bara möter ord och inte andra ögon sa istallet för att faktist prata, valjer jag att skriva det har...

Det galler faktist inte en hembiljett nu. Nej utan den dar javla skrammande framtiden. Jag pissar i byxorna nar jag tanker pa den och magen vander sig. Vad vill jag? Var vill jag? Kan inte alla andra bara sluta upp och tycka om vad jag borde göra? 

Kaftsmallen fran imorse blev en stor jakla grej, tror ni inte att idioten ifraga aven skrivit till Cihan och lagt till en massa skit? För att sedan fanga honom pa facebook chatten och komma med massa tomma hot anklagelser? (jag blir sa trött, och ledsen faktist) Denna gamla bekanta, ar egentlig nte en av mina favoriter. Under början av mitt och Cihans förhallande gjorde han allt, allt för att sabotera och baktalade oss bada tva, kallade mig hora, sa att jag haft ex antal partners under sommaren (jag hade endast haft Cihan, och det langt efter att vi traffades!) plus, plus plus.

Jag trodde snubben andrat sig, vaxt och mognat. Men nej, inte alls. Inte ett dugg har skett och han ar samma skit som förut. Nu brukar inte jag prata sahar i bloggen men jag blir sa less, och sa uppgiven och sa... radd för manniskor. Fattar ni? 

Jag vill bara be alla  dra dit pepparn vaxer. Ibland tror jag att ag egentlig bara borde vara ensam och skita i allt. Samtidigt tanker jag pa att sadana har manniskor inte far veta hur jag kanner och att dom verkligen bara stampar pa mig och lyckas med vad dom vill! 

Nej, jag tror jag gar och dör, eller nagot. Det varsta ar att gamla vanor, fran en mindre bra tid liksom pockar pa insidan. Försöker tranga sig in men jag vet att det inte hjalper. Jag vet att det slutar med att jag spyr och sover daligt och mar, annu samre. 

Jag ber inte om medlidande. Inte heller om uppmarksamhet. Men jag kan bara inte prata ibland, och det maste ut. 


 

Fick veta att det varit problem och felmeddelande i bloggen nu. Har provat att fixa det, men om det ınte vill komma fram pa bloglovin, sa kan ni helt enkelt bara skriva in imin adress i adressfaltet sa borde ni se mina fina (skit) inlagg.

Kram


Kommentarer
Postat av: Madelene

Jag har alltid och kommer alltid att tycka om Cihan (som en kompis). Jag önskar er all lycka i framtiden hoppas du/ni löser och fixar de svåra. Jag håller alla tummarna.

2010-10-01 @ 00:25:51
Postat av: Sand mellan tårna

Tröttsamt med sådana människor. Undrar vad dom får ut av att göra så? Antagligen är dom så missnöjda med sina egna liv och att göra så får dom att känna sg lite bättre.

2010-10-01 @ 07:38:20
URL: http://sandmellantarna.com
Postat av: Sand mellan tårna

Du har en award att hämta hos mig om du vill...

2010-10-01 @ 10:51:19
URL: http://sandmellantarna.com
Postat av: Sand mellan tårna

Jag mailar över awarden till dig så kan du bara kopiera och klistra in i nytt inlägg. Lite dumt att jag iom "stöldskydd" på bloggen inte kan "öppna" vissa inlägg som jag vill folk ska kunna kopiera. men men...jag mailar.

2010-10-01 @ 13:11:55
URL: http://sandmellantarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0