Still laughing

Jag skrattar fortfarande åt det som skedde tidigare! Komiskt! Igen, sitter jag mitt i förberedslerna inför kvällen - 2 bröllop plus fullbokad bar. Jag har festat till det med cappy karisik meyve nektari, såklart med glitterprytt sugrör. Dock är jag hungrig men vågar inte gå ut i köket. Dom är minst lika upptagna där som här. Men, trots att dom har mycket att göra, knappt med tid och vädret mot sig då ett av bröllopen ska vara ute i trädgården (det regnar lätt) så märks ingen stress på personalen. Snarare tvärtom. Någon går runt med te, läser från en lista, portionerar ut nötter, allt väldigt roligt och sansat. Jag tror jag vill veta vad dom har i teet, riset eller pillerburken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0