Sugar

Jag gav efter för trycket och at den dar glassen trots allt. Men, duktgt nog efter maten! Nu vill jag dock bara ha mer... 

Sitter med aningens funderier (och kanske darfö mitt sockerbehov höjs mer och mer?) om framtid och nutid, ditt och datt. Jag orkar inte vara social med resten av familjen i TV soffan, orkar ınte första vad tv programmet handlar om. Jag har liksom ınget att saga, jag ar lite tom för ord och funderar pa att sova faktist. Sa trevlig jag ar! Sa otroligt social, men jag skyller pa magen och pa dagens början.

Minns ni att jag sa att det har med busy mornings inte riktigt gar sa bra ihop med mig? Imorse var det rop och skrik och lek i hela huset ochdet tog min udd lite ;) Jag ska inte klaga nu, jag ar gast och ber ınte folk om att tassa runt för min skull men... det ar egentlig bast, var jag an ar, att vakna till ett tomt hus.

Mer glass? Mer applen? Mer socker!

Kommentarer
Postat av: Laura

Än en gång: Usch, vad otäckt! :(

2010-09-27 @ 23:56:48
URL: http://papatya.blogg.se/
Postat av: Laura

Ja, antagligen var du bara chockad och visste inte riktigt vad du skulle göra (vad kan man göra?), så jag tycker inte du ska tänka så mycket på det..

2010-09-28 @ 00:18:07
URL: http://papatya.blogg.se/
Postat av: Sand mellan tårna

Hur länge har du varit där nu och hur länge till stannar du? Förstår att det är påfrestande med familjen. Man orkar inte alltid vara social även om kanske turkarna tycker att man ska vara det.

Sv: haha ja det blir en salig blandning språk och i en och samma mening kan ju alla tre språken ingå. Måste ju låta helt sjukt för utomstående haha.

2010-09-28 @ 06:11:56
URL: http://sandmellantarna.com
Postat av: Sand mellan tårna

Låter inget vidare att det strular med både biljett och kort. Posivita är ju att du kan stanna men plikten i Sverige kallar ju oxå kanske och om inte annat kommer du förr eller senare behöva visum. Hoppas det löser sig.

2010-09-28 @ 14:38:32
URL: http://sandmellantarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0