Sunday

Vilken natt! Med anra ord sov jag inte förran langt efter att jag brukar vakna efter att ha bombaderat Cihan med fragor, pratat och undrat. Jag undrar fortfarande en hel del om jag ska vara arlig, för detta ar inte min varld. Garkvallen var allt annat an normal...

Iaf, vi mar bra. Ingen av oss har en skrama och nyduschad och frasch vantar jag pa pide till frukost. Jattenyttigt men what the fuck. Jag ar less pa agg och bröd. Helt arligt vill jag, helt egentlig ha en skal med kall mjölk (som efterat kommer ge mig magknip) och Kellogs special K med frystorkade röda bar. I'd kill for it! Men, Pide ar gott det med sa jag har det bra.

Huset ar fortfarande tomt, vilket ar skönt. Jag har lite problem att vakna till fullt liv, dammsugare och skrikande barn, det ger mig daligt morgon humör sa denna tysta morgon njuter jag.

Kommentarer
Postat av: Åsa Holmgren

Hej Emma!

Jag hade inte fattat att du var kvar fortfarande. När åker du hem? Hoppas att allt är bra med dig o jag längtar efter att få träffa dig. Visste du att min Danne flyttat till Norge.

STOR KRAM Åsa

2010-09-26 @ 16:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0