Sünnet och bröllop igen

Dom ar verkligen busy har maste jag saga. Ikvall ar det bade sünnet firande, samt ett bröllop samt det vanliga i baren. Cihans kommentar pa just sünnet firande lat ungefar (pa turkiska och en del svordomar inblandade); ''vad ar det att fira, att ungen haft ont nar dom skar av skinnet pa hans mindre version'' Jag kunde inte annat an skratta och menade att familjen i fraga har sakert pa tok för mycket pengar som branner i fickorna.

Dagen har annars varit lugn. I brist pa matlust bakade jag scones till frukost nagot som Cihan tyckte var nagra markliga kakor (?) men men... förhoppningvis kan han hitta pa nagot trevligare imorgon da :) hehe. Det förbereds med clowner och fina klaningar runt om mig, fragor om var toaletten ar, var Zeki Bey ar, om Süleyman Bey ar antraffbar regnar och lilla jag svarar sa gott jag kan. Det ar skit att min turkiska inte ar battre men men.

Nej, nu ska jag fortsatta leka sekretare/receptionist/idiot. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0