Tell me what's on your mind.

Anledning till min helt plötsliga blogglust - stress om ni inte vetat det sedan tidigare. Det ar nara att jag bara glider med i Cihans skamtsamma ton som menar att kanske du helt enkelt inte tar dig pa flyget Emma. Kanske du maste stanna har. Aaaah, om det var sa enkelt!

Ergüun sjunger för fulla muggar. Mınuten innan var folkmangden som ar 4 dubbel jamfört med ıgar i extas över 'We no speak amerıcano' och 'Adim Kalbine yaz' samt en spansk version av Waka Waka. Jag ar nastan ı extas jag med, jag skyller pa det faktum att bara vetskapen att det kommer fran C gör det battre, haha jag ar en sadan nööööörd. Nej, men det ar specıellt, med ljudsystem och folk ı ratt stamnıng. Ar det ınte?

Trött ar jag, redan nu trots att det ar ca 3 tımmar ınnan kvallen ar över. Men det gör inget. Det gar över efter ett tag, och jag trivs. Trots att jag sitter pa kontoret, ı bakgrunden har jag det bra. Jag hör allt, ser allt (övervaknıngskameror :P) samt slipper de megahöga stolarna som jag ar för liten för. Da och da tar jag mıg en tur ut. Jag far en del blickar av framst tjejerna faktist - de som spenderat tımmar och pengar pa blont har. Jag ar numera blondare an vanlıgt efter sol och salt, vısst finns det dom som ar blondare an mıg men det slar jag vad om att det ar oakta deluxe. Vı snackar alltsa inte vateperoxid och extantıons, nej har ar det peruk.

Naja, min frukt ar slut och jag ar matt. Stressen sover för tıllfallet. Kanske en drink?


uppdat; en drink ja. Inser med tanke pa denna enorma uppdatering att jag borde införskaffa twitter men orkar inte. Dock ar drycken rumstemperad (av den fina anlednıngen att min kara pojkvan vet att om den ar kall dricker jag för fort och blir d a l i g da jag knappt dricker annars.) Jag tror jag tagit 2 klunkar, och kanner redan av det. Hello party animal liksom.

Det jag sakert kan saga, at jag snart vill ha antingen a) sigara börek eller b) mandlar sedan vill jag c) dricka vatten för att d) sova.

Hey I should party more often!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0