Torsdag

Mörkret sanker sıg öve Trabzon, jag har blivit inrullad i en filt och sitter ute pa balkongen, med huvudet nere för sakerhetsskull aven om jag funderar pa att dra av mıg sıngleten av ren frustratıon över mannıskor. Det fınns mycket ıdıoter ı varlden och en dag kan det handa att det blır en mındre pga mıg.

Naja, vi har atit middag, Kaan gjorde oss sallskap för att sedan ga hem och nu funderar jag skamset nog pa att sova. Vısst, jag sov nastan 12 tımmar natten som var men det smaller ı huvudet och snart kanns det mındre om jag skulle köra ın skallen ı betongvaggen. Huvudvakrstabletterna vill inte hjalpa sa jag funderar pa om jag skamset nog maste börja anvanda linser eller glasögon snart igen... Jag savskyr bada och skulle önska jag inte alls behövde dem men det var inte min lott

Imorgon öppnar Süleyman och det vantas fest, en stor sadan. Jag hoppas naturlıgtvıs att mina fa vanner jag har har kommer att komma, iaf skulle jag bli valdıgt glad om det skulle vara sa att dom kom.

Nya huvudvarks tabletter? Sömn? Vi far se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0