tröööööööögt

Allt ar trögt. Facebook art trögt vilket gör att jag inte far se bilden pa min kompis nyklackta dotter, vilket ocksa ggör att mitt behov, ja behov (!) för just facebook inte tillfredstalls. I know ım a sucker... haha. Jag har hackat mig in pa ett internet, det andra under tiden har i Trabzon sa pcn star pa x anta böcker för att komma nara nog för att fa atgang. Vilken nörd jag ar...

Dessutom vill jag ha mer tarta, eller mat, eller varför inte glass. Ar ni i Turkiet bör ni köpa Cart D'ors Çikolata Karamell. Vi at en hel burk pa en kvall, eller... jag at mer en halv pa en kvall... Annars ar Kurbayie Güzelli ocksa god. Glass med sma kakbitar i... mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0