Cookie canavar

Fan, tror ni inte jag tryckt i mig en hel del tarta en da? Men, jag borde val leva upp till namnet jag gavs en gang, faktist utanför en brödfabrik i alanya; cookie canavar (kakmonster). Jaja, jag skyller pa att det inte finns sa mycket frukt hemma, men nagon gang da och da ar det val ok att ha i sig lite onyttigheter?

Jag insag nu, för typ 2 minuter sedan dakag tryckte upp min blogg för att se om alla inligg kommit upp som dom ska, vilket dom inte alltid gör och visst hade bilden av mig och Yusf Güney kommit upp alltid. Men, ar det bara jag som tycker att det ser ut som en bebis mage pa mig? jakla mycket snack om sadant nu, men 1) jag ar inte gravid 2) och har heller inte nagot sadant inplanerat förran om typ 10 ar. Men, det kanske inte ar sa konstigt, da jag ar omgiven av en nyfödd bebis, en gravid svarsyster samt en femarig kille har hemma. 

Dessutom, finns det saklart en liten press pa mig och Cihan med, inte att skaffa barn, men om vi förlovade oss, satte ett datum för bröllopet sa skulle nog iaf en del av familjen bli valdigt glada. Dock anser jag att, trost 3 ar tillsammans att det inte ar dags. Ja, jag vet. Jag ar öppen och personlig nu men sa far det vara. Vi har varit tillsammans 3 ar, och manga ganger har det varit allt annat an enkelt. Dock sa har det varit en hel del pendlade för min del, hit och dit. Kankse det varit annorlunda om dessa tre aren hade varit mer sammanhangande? Om vi bott tillsammans och levt tillsammans utan avbrott, och faktist familj (inget illa menat ön hur normalt lever man egentlig med ens pojkvan familj? Det gar, och dom ar jattesnalla men det ar svart att skaffa sig ett eget liv.) Ja, vi far se helt enkelt.  Vi har en del planer, och sa frt som möjligt satter vi dom i rullning. Med andra ord, nar det finns nog med pengar.

Inte enkelt inte enkelt... nog om det! Provade satta ut videos har fran facebook men dom vill helt enkelt inte synas :/ maste nog ta mig en tur inom dailymotion trots allt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0