Where is my luck?

Imorse höll jag, seriöst pa att dö. Ja, det ar sant. Jag bestamde mig namligen för att aka, och faktist  sa bestamde jag mig för en biljett som gjorde att jag skulle masta aka mot İzmir redan i morgon. Kanske ni förstar vad jag menar nu med det förra inlagget. Sagt och gjort, jag gjorde en reservation och nar jag skulle trycka fram priset... sa skulle jag betala över 200 eruo an vad priset var fran början. Eeeh? What? Okej att det kommer till en del skatter och avsgifter men 200 euro?

Med andra ord betalade jag den inte. Da kan jag lika garna boka med THY och veta vad jag far, istallet för det dar. det ingick ingen mat, knappt bagage sa det skulle jag mastat betala extra för och vet ni vad? Jag bara stangde ner sidan och hamtade mig mat (pptatismos med typ kara lahana och vitlök), da jag saklart av ren stress bott pa do innan.

Undrar vad Cihan sager nar han kommer fran jobbet dock... om han skrattar eller grater?

Kommentarer
Postat av: Sand mellan tårna

Ok så det var det stressen berodde på. Usch förstår hur du känner. Men vad var det för bolag? Låter ju inte alls seriöst att priserna ändras så bara för att man klickar vidare...skumt. Hur brukar du resa? Ta dig till Ankara och sen till Sverige eller? För direktflyg finns väl inte.

2010-09-29 @ 17:16:10
URL: http://sandmellantarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0