Wtf?

Ett mejl klirrade i inboxen pa facebook för ett tag sedan. En amerikan som pastod sig kanna mig och med detta meddelnade skickade han aven nagra lanker dar det fanns bilder av honom, nagot jag ınte öppnade, men kunde se miniatyrer av.Nar jag sa att jag ınte hade den mınsta aning om vem han var blev amerikanen förbannad. Man skulle tydligen ınte vara 'cocky' med honom för det var hans land som styrde varlden. Eeeh? Jaha. JO, han kande mig hade traffat mig i Sverige förra sommaren. Sorry dude, men da var det nagon annan. Helt plötsligt var jag en biatch. 

Hahaha, det var ett ordentligt gott skratt! Finns sadana manniskor pa riktigt, eller blev jag utsatt för ett skamt? Skrattar gör jag iaf...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0