Yaaa

Fytusan. Jag som var ratt cool kanner pressen nu igen. Det bara trycker fran insidan, luftrören liksom snörs at. det snackas barn, det snackas graviditet da Cs andra syster ar ganska tidigt gravid, vilket ar jattekul för henne. De fick idag reda pa att det ar en flicka och det behövs i den har familjen da resten av de sma barnen ar pojkar. 

Kanske ar det ocksa en stressfaktor. Jag vet inte, men idag blev det sa patagligt att lilla jag forfarande inte pa lange vill eller ar redo för barn. Visst ar dom söta, men jag kanner att jag at ett visst avstand och liksom... inte vill. Men, jag ar bara 22, jag har typ 10 ar pa mig sa det ar inte sa att jag behöver stressa för just det... 

Men det ar nog inte bara det faktum att jag ska aka snart som stressar mig, jag har försökt göra upp en del planer som nastan maste ga i las. Inte nastan - jag vill att det ska ga exakt som jag planerat (vilket de aldrig gör sa jag försöker saötidigt komma pa plan b, plan c, plan d. 

nej, tror jag byter babiskrak och graviditssnack mot öl och fotbollsmatch. Eller ngt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0